Newsletter
ODBIERZ 20 PLN NA ZAKUPY! Zapisz się do newslettera Megaphone i otrzymaj 20 PLN zniżki na swoje pierwsze zakupy! Nie przegap informacji o promocjach, rabatach i nowościach!
Pakowanie wysyłka zwroty

Pakowanie

Staramy się, by nasze produkty były estetycznie i ekologicznie zapakowane. Używamy szarych, kartonowych pudełek fasonowych z nadrukowanym logo Megaphone. Zawartość pudełek zawijamy w ozdobną bibułę i zabezpieczamy naklejką z sygnetem marki. Wybierając opcję standard Twoje zamówienie spakujemy do jednego pudełka (akcesoria - każdą sztukę osobno). Naklejki przewozowe firm kurierskich nakleimy bezpośrednio na pudełko. 

Taki sposób pakowania pozwala nam połączyć estetykę i ekologię. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że nasze produkty kupowane bywają jako prezenty a naklejka firmy kurierskiej nie jest w takim wypadku pożądaną ozdobą;) Dlatego oferujemy opcję pakowania na prezent, która oznacza dodatkową kopertę zabezpieczającą, dzięki której nasze pudełka unikną ewentualnych odkształceń czy zabrudzeń w trakcie transportu. Domyślnie, wszystkie produkty z zaznaczoną opcją "zapakuj na prezent" pakowane są do osobnych pudełek.  Nie pobieramy za tę opcję dodatkowych opłat.

Możliwe są również inne opcje pakowania. Napisz nam czego sobie życzysz w komentarzu do zamówienia lub napisz do nas na adres info@megaphone.com.pl - postaramy się spełnić Twoje oczekiwania!

Wysyłka

Standardowo korzystamy z usług firmy kurierskiej InPost dzięki czemu możesz wybrać dogodną dla siebie opcję dostawy: kuriera lub paczkomat. Mamy jednak możliwość wysłania Twojej paczki innym kurierem obsługiwanym przez brokera Furgonetka.pl (DPD, UPS, FedEx, GLS, DHL). Wystarczy, że napiszesz nam jakiego kuriera wybierasz w komentarzu do zamówienia. 

Staramy się by Twoje zakupy dotarły do Ciebie tak szybko jak to tylko możliwe. Zwykle trwa to nie dłużej niż 3 dni robocze. Gdyby czas doręczenia przesyłki miał być dłuższy niż 4 dni, poinformujemy Cię o tym z wyprzedzeniem.

W przypadku zakupów za kwotę 250 PLN lub większą, pokrywamy koszty wysyłki.


Zwroty i reklamacje

W ciągu 100 dni od daty zakupu możesz dokonać zwrotu bez podawania przyczyn! Wystarczy, że napiszesz maila na adres info@megaphone.com.pl i podasz numer zamówienia. Zwrócimy Ci środki w dniu, w którym odeślesz nam swoje zakupy. Napisz do nas również, gdyby coś stało się z Twoimi ubraniami - ewentualną (jeszcze nie mieliśmy takiego przypadku!) reklamację rozpatrzymy "od ręki"!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl